LaMelo Ball & Miles Bridges Had The Hornets Announcers HYPED This Season

9 juin 2021
10 400 Vues

The Charlotte Hornets fell just short of making the playoffs, but there were plenty of amazing moments to look back at this season thanks to LaMelo Ball, Miles Bridges and the Hornets announcers.

Subscribe: frlist.info...
Follow on IG: instagram.com/f/bleacherre...
Follow us on Twitter: twitter.com/bleacherreport
Like us on Facebook: facebook.com/bleacherreport

Commentaires
  • What was your favorite Hornets call this season?

    Bleacher ReportBleacher ReportIl y a 3 jours
    • When the screen went grey.

      ohmanyourecoolohmanyourecoolIl y a 2 jours
    • Can you post that rookie of the Year video of Edwards

      Davey JDavey JIl y a 3 jours
    • WTF the video quality?

      Pablo OchoaPablo OchoaIl y a 3 jours
    • HUM DIDILY DI

      SeundavidSeundavidIl y a 3 jours
    • Every single one.

      Zaayan HasanZaayan HasanIl y a 3 jours
  • OH MY GOODNESS HUM DIDLY DI

    TT HalesTT HalesIl y a 2 jours
  • MYYYYYLLLEEESSSSSSS!!!!!!... WwoooooOOOooOoooooooWWWWWW!!!!!!!!!!!! 😫😫😫😫🥵🥵

    SlideRidleyyy 1⃣8⃣SlideRidleyyy 1⃣8⃣Il y a 2 jours
  • HUM DIDDLY DI

    Yousuf ChaudhryYousuf ChaudhryIl y a 2 jours
  • Imagine having a friend that always hyped you up whenever they greet you like, "HOW DO YOU DO??!!"

    DerisenedDerisenedIl y a 2 jours
  • HUM-DIDDLY-DEE

    Hatchett.XYZHatchett.XYZIl y a 2 jours
  • 480p? really?

    Aaron EspirituAaron EspirituIl y a 2 jours
  • how do you upload this?

    Roshan ChadhaRoshan ChadhaIl y a 2 jours
  • Windmill it oooh!!

    High DuckHigh DuckIl y a 3 jours
  • Could you name him, credit the good work he's doing?

    Lachie EverettLachie EverettIl y a 3 jours
  • FRlist: More Hornets clips sir? Me: Just hook it to my veins!!!!

    Zane CZane CIl y a 3 jours
  • Thank you for this!!! Edit: please fix the quality or reupload... we all gonna watch this about 5x anyways

    D JD JIl y a 3 jours
  • RAY HUDSON IS BETTER

    Barclay Pierre élèveBarclay Pierre élèveIl y a 3 jours
  • Dynamic LOB Duo

    Doit4ThaLadiesDoit4ThaLadiesIl y a 3 jours
  • 3:15 Filthy Quality!

    All Ball: Gaming & HoopsAll Ball: Gaming & HoopsIl y a 3 jours
  • This is the first official commentator video because he da goat!

    All Ball: Gaming & HoopsAll Ball: Gaming & HoopsIl y a 3 jours
  • ERIC COLLINS

    Chris LopezChris LopezIl y a 3 jours
  • What’s good with that quality tho damn shit sucked.. try again

    Martin AguileraMartin AguileraIl y a 3 jours
  • 😂 I always laugh when I hear that announcer say “here come Lamelo with his hair on fire 🔥 “

    KnodaKnodaIl y a 3 jours
    • 😂😂😂

      TyroneNBAFanTyroneNBAFanIl y a 3 jours
  • the video is broken in some parts

    J MasigonJ MasigonIl y a 3 jours
  • Yes

    Keith Hearvey JrKeith Hearvey JrIl y a 3 jours
  • Yes

    Keith Hearvey JrKeith Hearvey JrIl y a 3 jours
  • Yes

    Keith Hearvey JrKeith Hearvey JrIl y a 3 jours
  • Yes

    Keith Hearvey JrKeith Hearvey JrIl y a 3 jours
  • AIR BnB

    Toy CalvinToy CalvinIl y a 3 jours
  • HUMMM DIDDLY DEEEEEE

    GrievousGrievousIl y a 3 jours
    • 🤣

      mrHoldenmrHoldenIl y a 3 jours
    • I was looking for someone echo said this

      Colin MacGregorColin MacGregorIl y a 3 jours
  • Im a hornets fan and I watched most of these live

    Tristan EwingTristan EwingIl y a 3 jours
  • Lamely drinking water: Hornets announcer:omg were witnessing greatness

    Hot BoiibashHot BoiibashIl y a 3 jours
  • that underhand pass tho

    EgrinEgrinIl y a 3 jours
  • LEBRON > hornets

    Andrew AAndrew AIl y a 3 jours
  • This video is awful.

    Keandré SuttonKeandré SuttonIl y a 3 jours
  • LaMelo content in the off-season for the Hornets

    The IceManThe IceManIl y a 3 jours
  • ALL MY HOMIES LOVE THE HORNETS ANNOUNCERS

    ilsgbabyilsgbabyIl y a 3 jours
  • Damn we need more of these!!!

    Adam CarreraAdam CarreraIl y a 3 jours
  • Tf happened to the vid?

    AJ EAJ EIl y a 3 jours
  • Whats up with the grove street green hahah i thought my phone was trippin

    Super mariyoSuper mariyoIl y a 3 jours
    • Same here. Hahaha

      Nii Fifi KofiNii Fifi KofiIl y a 2 jours
    • @Jhowy 7112 😂😂😂

      Super mariyoSuper mariyoIl y a 3 jours
    • Faxx I thought my phone was fucked up

      Mario Da GoatMario Da GoatIl y a 3 jours
    • Yooo same I thought it was just me haha

      Jhowy 7112Jhowy 7112Il y a 3 jours
  • Great camera quality

    JezzerJezzerIl y a 3 jours
    • Best I’ve seen😀

      Jordan SJordan SIl y a 3 jours
  • OMM DIDLEE DEE

    Wayne HopeWayne HopeIl y a 3 jours
  • Those hornets are just 1 or 2 players away becoming an elite team.

    Super mariyoSuper mariyoIl y a 3 jours
    • Just wonder if MJ will actually pay someone to come here, or try to draft that piece?

      Kingman HighbornKingman HighbornIl y a 2 jours
    • Center

      gerdan bombalesgerdan bombalesIl y a 3 jours
  • These annoucers should cover the Finals

    Roy SandersRoy SandersIl y a 3 jours
    • Idk man Mike Breen and JVG the goats

      KnodaKnodaIl y a 3 jours
    • @Ritsu Boii the mics aren't ready for that

      Joshua WathenJoshua WathenIl y a 3 jours
    • No

      Jason AllenJason AllenIl y a 3 jours
    • Nah they should do the march madness instead

      Ritsu BoiiRitsu BoiiIl y a 3 jours
    • That’s certified

      Mohau MokhethiMohau MokhethiIl y a 3 jours
  • Just imagine what it’s like with a full crowd 😳

    Sophisticated Warriors FanSophisticated Warriors FanIl y a 3 jours
    • @DracoDLC why so rude bro

      RaphaRaphaIl y a 2 jours
    • Just imagine what it's like for you to stfu

      DracoDLCDracoDLCIl y a 3 jours
  • Why

    Paperclip7593Paperclip7593Il y a 3 jours
    • Because it's been 30 minutes since someone said Lamelo's name

      Bryan RodriguezBryan RodriguezIl y a 3 jours
FRlist